Debrecen

Antall József u. 36., fsz. 1.

+36 20 445 8480

Hétfőtől-péntekig 8-17 között

Hétköznap: 8-17 óráig

Hétvégén irodánk zárva tart

HAVIDÍJAS ÜGYVÉDI SZOLGÁLTATÁS

VÁLLALKOZÁSOK RÉSZÉRE​

Állandó jogi képviseletet biztosítunk a cégednek.

akár online is.

Új üzleti partnerekkel való szerződéses kapcsolatok, új munkavállalók bevonása a cégbe, terjeszkedés, esetleges jogviták és kintlévőségek kezelése: az ügyvédi háttérmunka mindezekhez nélkülözhetetlen, és egy ponton túl elengedhetetlen lesz a jogi ügyek kiszervezése.

Ahogy a bérszámfejtéshez elengedhetetlen a könyvelői segítség, úgy a jogi ügyeket is mindenképpen érdemes ügyvédre bízni még akkor is, ha az adott ügyben ez jogszabály szerint nem kötelező. Míg a nagyvállalatok képesek arra, hogy házon belül tartsanak fenn jogi osztályokat, a KKV szektorban erre gyakran sem igény, sem pedig anyagi lehetőség nincs. Ez azonban nem jelenti azt, hogy a KKV-knak le kell mondania arról, hogy a saját igényeiknek megfelelő állandó jogi képviselettel rendelkezzenek, ugyanis egy belső jogtanácsos szuperbruttó munkabérének töredékéért már igénybe veheted irodánk havidíjas jogi szolgáltatását.

ÜGYFELEINKtől PONTOSAN tudjuk, hogy mi a vállalkozók elvárása az ügyvédjükkel szemben. azt is látjuk, hogy mivel elégedetlenek:

"ÜGYVÉDDEL EGYÜTT DOLGOZNI DRÁGA, EZÉRT CSAK AKKOR FORDULOK ÜGYVÉDHEZ, HA KÖTELEZŐ."
"GYAKRAN NEM ÉREM EL AZ ÜGYVÉDEMET, HA SZÜKSÉGEM LENNE RÁ, AZ ÜGYEIM PEDIG NAGYON LASSAN HALADNAK."
"NEM KAPOK ÉRTHETŐ MAGYARÁZATOT A KÉRDÉSEIMRE ÉS NEM ÉRTEM A FOLYAMATOKAT."
"ÚGY ÉRZEM, HOGY CSAK A SOKADIK ÜGYFÉL VAGYOK A SORBAN, EZÉRT NEM KAPOM MEG A KELLŐ FIGYELMET."

miben vagyunk mások ÉS
mi az, amire kiemelt figyelmet fordítunk?

csak olyan ügyeket vállalunk, amely területen rendelkezünk kellő jártassággal

Nem vállalunk el olyan ügyeket, amelyek kívül esnek a szakterületeinken csak azért, hogy legyen még egy megbízás, hiszen az adott jogterület ismerete nélkül ez igen nagy felelőtlenség lenne tőlünk. Cserébe viszont az elvállalt ügyekben igyekszünk a tudásunk legjavát nyújtani.

elérhetőek vagyunk és gyorsan reagálunk a megkeresésekre

Az idő mindenki számára pénz, így jogos elvárás az, hogy az adott ügyhöz képest ésszerű időn belül kapj visszajelzést vagy megoldást tőlünk. Mindenki közös érdeke, hogy ha egy határidő közeledik, akkor abból senkinek a munkája miatt ne legyen kicsúszás.

Garantáljuk, hogy nálunk nem fogod azt tapasztalni, hogy napokig vagy hetekig nem tudsz minket elérni, ezt igazolják például az Ügyfeleink Google véleményei is.

folyamatosan nyomon követjük a változó jogszabályi környezetet

Tény, hogy a jogalkotás tempója az utóbbi években rohamosan felgyorsult. Sokszor jogvégzett emberek számára is kihívás a változások nyomon követése és a gyakorlatba történő átültetése, ezért felteszünk neked egy kérdést: képes lenne a céged ügyvéd nélkül, a meglévő apparátussal megbirkózni ezzel a kihívással?

A rutinból történő munkavégzés a mai környezetben már nem működik, az ügyvédi munka elengedhetetlen része viszont a folyamatosan változó jogi környezethez való igazodás.

vállalkozói szemlélettel biztosítjuk a jogi hátteret, hiszen mi is vállalkozók vagyunk

Senki nem ismeri jobban a cégedet, mint te magad – viszont a cégednek dolgozó szakemberek szorosan követnek téged a sorban. A stratégiai ügyekben bárkinek lehet jó ötlete, amit érdemes fontolóra venni, de a fő irányt neked kell kijelölni és ennek a megvalósításához szükségesek a megfelelő szakemberek.

Add meg a pontos instrukciókat és bízd ránk a részletek megvalósítását. Egy tudatos vállalkozó minden nézőpontot megvizsgál, ezért törekszünk arra, hogy külön kérdés nélkül felvázoljunk neked többféle megközelítést az adott ügyben.

küldetésként tűztük ki azt, hogy az állandó jogi képviseletet a nagyvállalatok mellett a kis- és középvállalkozások számára is elérhetővé tudjuk tenni.

ennek érdekében alakítottuk ki kifejezetten a kkv-kra szabott havidíjas csomagjainkat.

MILYEN SZAKTERÜLETEKEN TUDUNK SEGÍTENI?

A szakterületek természetesen a cég igényei szerint választhatóak – nem minden vállalkozásnak vannak például peres ügyei, ahogy elképzelhető az is, hogy a cégen belül csak a munkaügyek folyamatos kezeléséhez van szükség ügyvédi közreműködésre. 

Mi a céged igényeidhez igazodunk.

VÁLLALKOZÁS BÍZTA RÁNK ÜGYEIT
0 +

AHOL MÁR OLVASHATTÁL RÓLUNK

Home office-ban sem lehet a munkáltató elől elbújni

Ügyvédi iroda nyitása a válság közepén? Korántsem őrültség, sőt!

Hogyan válasszunk ügyvédet?

Az első lépések az ügyvéddé váláshoz: út az egyetemtől a saját irodáig

Ingatlanügyek: mikor szükséges ügyvédet megbízni?

Szülői felügyeleti jog: milyen jogai vannak a különélő szülőnek?

A birtokbaadás buktatói: ügyvédet kérdeztünk, mire érdemes figyelni

Az ingatlanbérlésnél érdemes minél több részletet szerződésbe foglalni

A közös képviselő megvétózhatja a lakók döntését? Ezt válaszolta a debreceni ügyvéd!

Akár milliós pénzbírság is járhat a magáncélú kamerás megfigyelésért! – ezt javasolja a debreceni ügyvéd

A koronavírus-járványt az ingatlanpiac is megérzi


Csendháborítás, panaszos szomszéd, kaució: a bérbeadás aranyszabályai

MILYEN ALAPELVEK mentén DOLGOZUNK?

#1 TRANSZPARENCIA

Az átláthatóság több ponton is meghatározza az Ügyfeleinkkel való együttműködést.

Az első, és talán legfontosabb a díjazás kérdése: minden Ügyfelünk esetében kiemelt figyelmet fordítunk arra, hogy akár a megbízási szerződés megkötését megelőzően, akár a megbízás teljesítése alatt részletesen tájékoztassuk őket a várható időráfordításról, díjazásról és az üggyel kapcsolatban esetlegesen felmerülő egyéb költségekről – például az igazgatási szolgáltatási díjakról vagy az eljárási illetékekről.

A második, és nem kevésbé lényeges szempont az, hogy Ügyfeleinket akár kérésükre, akár proaktív hozzáállásunk alapján folyamatosan tájékoztassuk az ügyeik állásáról.

#2 IDŐ- ÉS KÖLTSÉGHATÉKONYSÁG

Bár nem végeztünk átfogó kutatást, de azt gondoljuk, nem tévedünk nagyot, ha életünk három legfontosabb értékeként sokan az egészséget, az időt és a pénzt jelölnék meg.

Ügyfeleink életében az elsőre nincs befolyásunk, azonban ügyvédként utóbbi kettőre hatással lehetünk. Éppen ezért törekszünk arra, hogy Ügyfeleinknek a lehető legkevésbé költséges és legrövidebb időt igénybe vevő jogi megoldásokat találjuk meg.

#3 ŐSZINTESÉG ÉS ETIKUS TÁJÉKOZTATÁS

Nem az a kifizetődő, ha olyan tanácsot adunk, amit az Ügyfeleink hallani akarnak, hanem az, ha rávilágítunk a valós problémákra. Az őszinteség számunkra azt jelenti, hogy bátran felvállaljuk az Ügyfeleink előtt azt is, ha az ügyeik állása éppen számukra kedvezőtlen, hiszen ezzel is Ügyfeleink érdekeit képviseljük: meg tudjuk őket óvni fölösleges kiadástól, elparazolt időtől vagy éppen még nagyobb kártól.

Nem biztatjuk Ügyfeleinket költséges megoldásokra, illetve nem vállalunk el nyilvánvalóan esélytelen ügyet csak azért, hogy még egy üggyel több szerepeljen a nyilvántartásban.

#4 ÜGYFÉLKÖZPONTÚSÁG ÉS ÉRTHETŐ KOMMUNIKÁCIÓ

Mindenki a saját szakmájának nyelvét tudja igazán beszélni. Tapasztalataink azt mutatják, hogy a jogi nyelvezetet gyakran nehéz megérteni amellett, hogy néha félelmet is tud kelteni az emberben. Törekszünk tehát arra, hogy Ügyfeleinket számukra is érthető formában, a lehető legkevésbé jogi nyelven tájékoztassuk – amennyire azt az adott szituáció megengedi.

#5 LÉNYEGLÁTÁS ÉS ÁTGONDOLTSÁG

Igyekszünk az információhalmazból kiszűrni azt, ami egy adott ügyben releváns és elengedni azt, ami nem segíti elő az eredményes befejezést. Soha nem döntünk Ügyfeleink helyett, ugyanis a döntés következményét nem mi viseljük – mi csupán alternatívákat kínálunk és legjobb tudásunk szerint igyekszünk felvázolni, mi várható az adott döntés után.

Tapasztalataink szerint a kellő átgondoltság egyik legjobb módszere az, ha igyekszünk egy kérdést más, akár az Ügyfeleinktől teljesen eltérő vagy ellentétes nézőpontból is megvizsgálni, ezáltal amennyire tőlünk telik, közösen csökkenthetjük a váratlan szituációk kockázatát.

#6 FOLYAMATOS FEJLŐDÉS

A világban nincs olyan, hogy állandóság. Valami vagy fejlődik, vagy visszafejlődik – mi az első mellett tesszük le a voksunkat. Egyrészt, a gyorsan változó jogszabályi környezet követése és ezek gyakorlatba történő átültetése folyamatos tanulást kíván, ezért az önfejlesztés fontosságát szem előtt tartva rendszeresen veszünk részt különböző oktatásokon és továbbképzéseken.

Másrészt pedig amellett, hogy messzemenőkig tiszteljük hivatásrendünk hagyományait, úgy gondoljuk, hogy ezt a szakmát lehet és kell is haladó szemlélettel művelni, ezért ügyvédi irodaként egyben egy modern szolgáltató vállalkozásként is tekintünk magunkra. Nyitottak vagyunk az innovációkra és ahol csak lehet, igyekszünk rendszerekben és folyamatokban gondolkodni, ehhez igazítjuk digitális megoldásainkat is.

Végezetül, küldetésünknek érezzük, hogy változtassunk az ügyvédekről kialakult sztereotípiákon: az Ügyfeleinknek szeretnénk bizonyítani azt, hogy egyenrangú partnerként tekintünk rájuk.

CSOMAGJAINK

BUSINESS START

Az állandó jogi képviselet nem csak a nagy cégek kiváltsága
99.900.- Ft + ÁFA / HÓ
  • 4 munkaóra rendelkezésre állás és jogi szolgáltatás az alábbi területeken:
  • SZERZŐDÉSES ÜGYEK
  • MUNKAJOG
  • CÉGBÍRÓSÁGI ÜGYEK
  • KÖVETELÉSKEZELÉS
  • JOGI TANÁCSADÁS
  • GDPR
  • VÉDJEGYEK, SZERZŐI JOG
  • COMPLIANCE FÓKUSZÚ BELSŐ SZABÁLYZATOK KEZELÉSE
  • BÍRÓSÁGI ÉS PEREN KÍVÜLI JOGVITÁKBAN VALÓ KÉPVISELET
  • IN-HOUSE SZOLGÁLTATÁS: HELYSZÍNI TANÁCSADÁS A VÁLLALKOZÁSNÁL ELŐRE EGYEZTETETT IDŐTARTAMBAN
  • A havi keret lejárta esetén a további munkaórák díja: 35.000.- Ft + ÁFA.
  • KIKNEK AJÁNLJUK?
  • Business Start csomagunkat jellemzően azok a cégek veszik igénybe, ahol havonta néhány alkalommal van szükség egy-egy ügynek a gyors és hatékony kezelésére – ilyen lehet például egy fontosabb szerződés elkészítése vagy véleményezése, néhány kifizetetlen számla behajtása, egy cégmódosítás vagy, ha egy munkavállalótól szükséges megválni.

BUSINESS PRO

Folyamatos ügyvédi háttértámogatás a növekedéshez
149.900.- FT + ÁFA / HÓ
  • 8 munkaóra rendelkezésre állás és jogi szolgáltatás az alábbi területeken:
  • SZERZŐDÉSES ÜGYEK
  • MUNKAJOG
  • CÉGBÍRÓSÁGI ÜGYEK
  • KÖVETELÉSKEZELÉS
  • JOGI TANÁCSADÁS
  • GDPR
  • VÉDJEGYEK, SZERZŐI JOG
  • COMPLIANCE FÓKUSZÚ BELSŐ SZABÁLYZATOK KEZELÉSE
  • BÍRÓSÁGI ÉS PEREN KÍVÜLI JOGVITÁKBAN VALÓ KÉPVISELET
  • IN-HOUSE SZOLGÁLTATÁS: HELYSZÍNI TANÁCSADÁS A VÁLLALKOZÁSNÁL ELŐRE EGYEZTETETT IDŐTARTAMBAN
  • A havi keret lejárta esetén a további munkaórák díja: 30.000.- Ft + ÁFA.
  • KIKNEK AJÁNLJUK?
  • Business Pro csomagunkat választó Ügyfeleink gyakran heti több alkalommal fordulnak hozzánk aktuális jogi ügyeikkel. Ha a vállalkozásod túljutott a kezdeti fázison és rendszeresen van szükség különböző ügyek intézésére, illetve a növekedéssel és fejlődéssel kapcsolatos lépéseket jogilag is megfelelően szeretnéd megtenni, ezt a csomagot a te cégednek találtuk ki.

BUSINESS MAX

Saját jogi osztály a jogtanácsosi költség töredékéért
249.900.- FT + ÁFA / HÓ
  • 16 munkaóra rendelkezésre állás és jogi szolgáltatás a kiválasztott területeken:
  • SZERZŐDÉSES ÜGYEK
  • MUNKAJOG
  • CÉGBÍRÓSÁGI ÜGYEK
  • KÖVETELÉSKEZELÉS
  • JOGI TANÁCSADÁS
  • GDPR
  • VÉDJEGYEK, SZERZŐI JOG
  • COMPLIANCE FÓKUSZÚ BELSŐ SZABÁLYZATOK KEZELÉSE
  • BÍRÓSÁGI ÉS PEREN KÍVÜLI JOGVITÁKBAN VALÓ KÉPVISELET
  • IN-HOUSE SZOLGÁLTATÁS: HELYSZÍNI TANÁCSADÁS A VÁLLALKOZÁSNÁL ELŐRE EGYEZTETETT IDŐTARTAMBAN
  • A havi keret lejárta esetén a további munkaórák díja: 25.000.- Ft + ÁFA.
  • KIKNEK AJÁNLJUK?
  • Business Max csomagunk azoknak az Ügyfeleinknek megfelelő választás, akiknél szinte napi szinten merülnek fel különböző területekbe tartozó jogi feladatok, vagy olyan komplexebb ügyekkel foglalkoznak, ahol az állandó jogi képviselet szinte vagy teljes mértékben elengedhetetlen, vagy az ügyeik jellemzően több időt vesznek igénybe.

A havidíjas jogi szolgáltatás egy előnyös és kedvező konstrukció, melynek díja akár több, mint 50%-al is kedvezőbb lehet az irodánk által alkalmazott listaárakhoz képest - már napi néhány ezer forintos kiadással biztosíthatod a céged számára a folyamatos jogi háttértámogatást. Ez az ár pedig az ügyvédi szolgáltatás piacán kialakult óradíjas árazással szemben is rendkívül versenyképes.

Lehetőséged van határozatlan, illetve egy év határozott időre is szerződni.

ÉVES SZERZŐDÉS ESETÉN az éves díjból EGY hónap kedvezményt biztosítunk, vagyis 11 hónap díjáért veheted igénybe egész évre jogi szolgáltatásunkat.

A határozatlan idejű együttműködésből az első három hónap mindig fix, ez azonban nem véletlen. Tekintsd ezt egyfajta próbaidőnek, ami alatt alaposabban megismerjük egymást: a te céged a mi munkánkat, a mi irodánk pedig a te céged működését. 

Garantáljuk, hogy ez alatt az idő alatt ugyanazt a figyelmet szenteljük a te vállalkozásod ügyeinek is. Azt gondoljuk, hogy egy negyedév még nem jelent komolyabb elköteleződést, azonban ennyi idő szükséges ahhoz, hogy megtapasztalhasd azt, hogy milyen előnyökkel jár a céged számára a folyamatos ügyvédi háttértámogatás. 

A harmadik hónap végén szabadon dönthetsz arról, hogy milyen konstrukcióban folytassuk az együttműködésünket, ha pedig úgy gondolod, hogy a cégednek nincs szüksége havidíjas jogi szolgáltatásra, nem válunk el tőled haragban, felmerülő jogi ügyeiddel bármikor fordulhatsz hozzánk a későbbiekben is.

NAGYOBB CSOMAGRA VAN SZÜKSÉGED?

KÉRJ EGYEDI AJÁNLATOT!
  • Ha csomagjaink nem fedik le a vállalkozásod igényeit, vedd fel velünk a kapcsolatot, vázold fel, mire lenne szükséged és készítünk számodra egy egyedi ajánlatot!

Látszólagos megoldások helyett mi valóban a céged sikereiért dolgozunk.

ezért mielőtt döntenél, hogy KIRE BÍZOD A VÁLLALKOZÁSOD ÜGYEIT, HASONLÍTSD ÖSSZE, HOGY MIT KÍNÁLNAK MÁSOK ÉS MIT KÍNÁLUNK MI a céged számára:

AMIT NÁLUNK NEM FOGSZ TAPASZTALNI

AHOGYAN MI DOLGOZUNK

AMIT NÁLUNK NEM FOGSZ TAPASZTALNI

  • Hozzáférés előre elkészített sablonokhoz, szerződésgenerátorokhoz - amik sosem lesznek a vállalkozásodra szabva, mert nincs mögötte a vállalkozásod hátterének ismerete.

  • Évente pár alkalommal átnézethetsz bizonyos iratokat. Havi egyszer konzultálhatsz az ügyvédeddel - feltéve, ha az előfizetésed ezt tartalmazza.

  • A "védőhálód" csak arra lesz jó, hogy munkaidőn belül segítsenek összekötni a megfelelő ügyvéddel - és ezt követően ismét fizetheted a megbízási díjat.

  • "Elérhetsz minket előre meghatározott időben telefonon!" - Ez ennyire nem természetes, hogy külön ki kell hangsúlyozni?

AHOGYAN MI DOLGOZUNK

  • Nálunk nincs letölthető iratmintatár, alapos egyeztetést követően minden esetben a vállalkozásodra szabott dokumentumokkal dolgozunk. Máshogy nem is tudnánk elképzelni az ügyvédi munkát.

  • Az állandó jogi képviseletnek éppen az a lényege, hogy bármikor fordulhass hozzánk aktuális ügyeiddel, akár csak egy gyors tanács vagy telefon erejéig is.

  • Nem kell SOS ismeretlenül ügyvédet keresned, ezzel elsősorban időt, másodsorban pedig pénzt takarítasz meg. Ráadásul nem a nulláról kezdjük a közös munkát.

  • Nem korlátozzuk, hogy hány alkalommal, mikor és milyen formában fordulhatsz hozzánk az együttműködés ideje alatt.

Tudjuk, hogy "ügyvédhez menni" a mai napig gyakran egyet jelent az ügyfél és az ügyvéd személyes találkozásával.*

A modern ügyvédséghez igazított szabályok azonban lehetővé teszik, hogy azokat az ügyeket, amelyek nem járnak személyes megjelenési kötelezettséggel, online is intézzük.** Még az ügyvédi ellenjegyzéshez kötött iratok, mint például az ingatlan- vagy céges ügyekhez szükséges szerződések is megköthetőek távolról.***

*Amikor konzultációra van szükség, azt Zoom-on, FaceTime-on, Google Meet-en vagy Teams-en tudjuk lebonyolítani.

**A bírósági és hatósági eljárások esetén nyilvánvalóan elengedhetetlen a jelenlét, ilyen esetekben természetesen személyesen járunk el. ***Az ügyvédi ellenjegyzéshez kötött szerződések esetén nagy segítség, ha van céges minősített elektronikus aláírásod, de természetesen enélkül is megoldható az okiratok távoli aláírása.

MIÉRT NE DOLGOZHATNÁL AZ ÜGYVÉDEDDEL IS ONLINE?

NEM PROBLÉMA, HA A CÉGED NEM DEBRECENI, AZ EGÉSZ ORSZÁG TERÜLETÉRŐL VÁLLALUNK MEGBÍZÁSOKAT. 

AHONNAN MÁR TÖBBEK KÖZÖTT DOLGOZTAK VELÜNK:

DEBRECEN

HAJDÚBÖSZÖRMÉNY

BUDAPEST

MISKOLC

NYÍREGYHÁZA

SOPRON

TATA

BALMAZÚJVÁROS

LÉTAVÉRTES

TÉGLÁS

BÉKÉSCSABA

VESZPRÉM

HAJDÚHADHÁZ

ERDŐKERTES

BÁTONYTERENYE

TAPOLCA

ETYEK

TISZAÚJVÁROS

SÁROSPATAK

SIÓFOK

BAKONSZEG

FÉNYESLITKE

HAJDÚSÁMSON

LÉVA (SZLOVÁKIA)

LONDON (EGYESÜLT KIRÁLYSÁG)

DEBRECEN

HAJDÚBÖSZÖRMÉNY

BUDAPEST

MISKOLC

NYÍREGYHÁZA

SOPRON

TATA

BALMAZÚJVÁROS

LÉTAVÉRTES

TÉGLÁS

BÉKÉSCSABA

VESZPRÉM

HAJDÚHADHÁZ

ERDŐKERTES

BÁTONYTERENYE

TAPOLCA

ETYEK

TISZAÚJVÁROS

SÁROSPATAK

SIÓFOK

BAKONSZEG

FÉNYESLITKE

HAJDÚSÁMSON

LÉVA (SZLOVÁKIA)

LONDON (EGYESÜLT KIRÁLYSÁG)

VÁLLALKOZÓ ÜGYFELEINK AZ ALÁBBIAKAT MONDTÁK RÓLUNK:

Rozmann Helga
Rozmann Helga
Harmony Beauty Salon
Védjegybejelentéssel kapcsolatban kerestem fel Dr. Andirkó Balázst, készségesen és nagy szaktudással vitte végig a folyamatot. Minden esetben részletesen és kedvesen válaszolt az üzenetekre, más problémával is fordulhattam hozzá. Sok szeretettel ajánlom, más ügyben is felkeresném!
Göbölös Kristóf
Göbölös Kristóf
egyéni vállalkozó
Dr. Andirkó Balázs amellett, hogy nagy szaktudással és tapasztalattal rendelkezik, kedvesen és támogatóan segített az ügyemben. Időt nem sajnálva magyarázott el minden folyamatot és válaszolta meg az újabb felmerülő kérdéseket. Szívesen ajánlom bárkinek, aki a professzionalizmus és a fiatalos lendület egyvelegét keresi.
Kovács Levente
ügyvezető, InsulTech Kft.
Kedves Balázs ! Köszönöm a pontos és gyors ügyintézés . A szakmai alázatt és az ügyfélel való kapcsolattartás fontos számomra ezért ajánlami fogom minden ismerősömnek és ügyfelemnek . A mi cégünknek fontos az ön munkája és a jövőben is jogi kérdésekben önhez fogunk fordulni . Üdvözlettel. InsulTech kft.
Veréb Viktória
Veréb Viktória
ügyvezető, Funnelytics Kft.
Gyors, hatékony, lelkiismeretes. Köszönöm az eredményes együttműködést 🙂
Reszegi Gábor
ügyvezető, Re-Victum Bau Építőipari Kft.
Segítőkész korrekt ügyintézés! Fiatalos, lendületes korrekt környezet és hozzáállás. Ezúton is köszönöm az ügyintézést!
Borbiróné Jánosi Anikó
Borbiróné Jánosi Anikó
ügyvezető, Nagyerdői Családi Napközi Nonprofit Kft.
Pontosság, megbízhatóság. Csak ajánlani tudom.

ha felkeltettük az érdeklődésed, FOGLALJ IDŐPONTOT VAGY ÍRJ ÜZENETET ÉS EGY MUNKANAPON BELÜL VISSZAHÍVUNK!

MI FOG TÖRTÉNNI A JELENTKEZÉS UTÁN?


Felvesszük veled a kapcsolatot és egyeztetünk időpontot egy 30 perces ingyenes konzultációra, hogy megismerjük a cégedet, az eddig alkalmazott jogi megoldásokat és az esetleges hiányosságokat. A konzultáció alapján javaslatot teszünk az egyik csomagunkra. A költséghatékonyságot szem előtt tartva kiemelt figyelmet fordítunk arra, hogy csak azokat a feladatokat vegyük figyelembe, ahol elengedhetetlen az ügyvédi közreműködés.

A konzultáció nem jár semmilyen elköteleződéssel. Ha a beszélgetés végén úgy döntesz, hogy ez a szolgáltatás a céged számára nem megfelelő, barátsággal elköszönünk egymástól, és a jövőben eseti ügyekben is számíthatsz ránk.

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

A tapasztalataink azt mutatják, hogy ezzel a skálázott munkaórakerettel legtöbb mikro-, kis- és középvállalkozás eltérő igényeit le tudjuk fedni, így bárki megtalálhatja a számára időben és/vagy díjazás tekintetében megfelelő opciót. Természetesen, ha a te cégednek ettől eltérő igényei merülnek fel, bátran kérj egyedi ajánlatot.

Ahhoz, hogy közösen meg tudjuk határozni, hogy a cégednek milyen területen és milyen munkamennyiségben van szüksége jogi segítségre, meg kell ismernünk a vállalkozásod jelenlegi működését, ezért a szerződéskötést megelőzően egy kick-off meeting keretein belül egyeztetünk a felmerülő kérdéseidről. Ezt követően javaslatot fogunk tenni a céged számára legoptimálisabb csomagunkra, vagy készítünk egy egyedi ajánlatot – ez tényleg csak egy javaslat lesz, természetesen te döntesz, hogy melyik csomagunkat veszed igénybe.

A szerződéskötésre az elektronikus vagy a személyes aláírás mellett online formában is van lehetőség. Ez utóbbi esetben az iratokat előzetesen megküldjük, melyeket ki kell nyomtatnod és egy rögzített Skype hívás keretein belül fogod azokat aláírni. Az aláírt iratokat postai úton tudod hozzánk eljuttatni, ezt követően kerül irodánk részéről is aláírásra, a saját példányodat pedig visszapostázzuk. Lehet, hogy ez elsőre kicsit körülményesnek tűnik, de nekünk követnünk kell az ügyvédi kamara előírásait. (Ha ezt elolvastad, máris kaptál tőlünk egy tippet, ugyanis ez az egyik szabályos és biztonságos módja annak, ha nem személyesen kötsz valakivel szerződést és nincs céges elektronikus aláírásod.)

Ez természetesen megállapodás kérdése, de nem ragaszkodunk ahhoz, hogy a hónapforduló csak elsejével kezdődhet, lehetőség van a hónap bármely napján megkezdeni az együttműködést. A hónapforduló ebben az esetben a következő hónap ugyanezen napja.

A legkedvezőbb díjszabást ebben az esetben tudjuk biztosítani. Az egy hónapos kedvezményt a számlakiállításnál automatikusan érvényesítjük, ezzel kapcsolatban nincs további teendőd – 12 hónap díja helyett 11 hónap díjáról állítjuk ki előzetesen a számlát. (A szolgáltatáscsomagban foglalt időkereten felül esetlegesen igénybe vett órák azonban ebben az esetben is havonta kerülnek majd utólag a csomagban foglalt áron kiszámlázásra.)

Az állandó jogi képviselet célja éppen az, hogy a vállalkozásod életében felmerülő jogi kérdéseket folyamatosan kezeljük. Azt gondoljuk, hogy egy hónap nem valószínű, hogy elegendő arra, hogy minden szempontból megfelelő működést tudjunk kialakítani a céged folyamataiban. Amennyiben úgy gondolod, hogy ez nem megfelelő ajánlat a céged számára, természetesen eseti alapon is fordulhatsz irodánkhoz.

A határozatlan idejű szerződések esetén a szolgáltatás a szerződésben rögzített napon indul és a havidíjat utólag számlázzuk ki. A határozott idejű szerződések esetén a díjfizetés előre, egy összegben történik, ebben az esetben a szolgáltatás a jóváírást követő napon indul és a következő naptári év ugyanazon napjáig tart.

Az ügyvédi tevékenységről szóló törvény alapján jogodban áll a szerződést választásod szerint felmondási idő mellet vagy azonnali hatállyal is felmondani. Amennyiben a szerződést azonnali hatállyal mondod fel, elkészítjük az arányosított elszámolást törthónappal és az esetlegesen igénybe vett plusz órákkal, ezt követően kiállítjuk a számlát. A határozott idejű szerződést is lehetőséged van azonnali hatállyal felmondani, ebben az esetben azonban a határozott időre tekintettel pénzvisszatérítést nem teljesítünk.

A munkaidő nyilvántartásához másodpercalapú időnyilvántartó szoftvert használunk, melyben minden munkafolyamatot egyedileg felcímkézünk, így transzparens módon nyomon tudod követni, hogy egy adott munkafolyamatra mennyi időt szántunk. Az időkimutatást minden hónap végén megküldjük, emellett bármikor lehetőséged van arra, hogy érdeklődj az időkeret aktuális állásáról. Erre vonatkozó igény esetén az aktuális kimutatást legkésőbb a kérésed beérkezését követő munkanapon megküldjük.

Tervezzünk közösen hosszú távra,

az eredményeknek pedig örüljünk együtt, hiszen azt valljuk, hogy Ügyfeleink sikere egyben a mi sikerünk is!