Debrecen
Antall József u. 36., fsz. 1.
+36 20 445 8480
Hétfőtől-péntekig 8-17 között
Hétköznap: 8-17 óráig
Hétvégén irodánk zárva tart
Antall József u. 36., fsz. 1.
Hétfőtől-péntekig 8-17 között
Hétvégén irodánk zárva tart
Napjaink felgyorsult világában szinte már magától értetődik, hogy teendőink nagy részét az interneten keresztül intézzük. Sok esetben ütközhetünk olyan jogi problémába, amelynél szükség lehet a gyors segítségre, de a személyes konzultáció az idő rövidsége vagy a távolság miatt nehezen megoldható. A jogi tanácsadás online azonban erre kínál megoldást: ügyvédi irodánk szolgáltatása keretében gyors, hasznos és kényelmes jogi segítséget kínál magányszemélyek és cégek részére egyaránt. Foglalj időpontot a fenti menüsorban található időpontfoglalóra kattintva vagy vedd fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink egyikén!
A jogi tanácsadás online természetesen nem történhet meg a szükséges technikai feltételek megléte nélkül. Az általunk nyújtott szolgáltatások igénybevételéhez szükséges egy erre alkalmas szoftver, valamint okostelefon vagy számítógépes webkamera is. Irodánkkal Skype-on, Google Meet-en, Zoom-on, FaceTime-on vagy Teamsen keresztül veheted igénybe online jogi konzultációs vagy távellenjegyzési szolgáltatásunkat. Vedd fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink egyikén, ahol egy rövid egyeztetést követően megtaláljuk a számodra legkedvezőbb, személyes jelenlét nélküli kapcsolattartási megoldást!
A Magyar Ügyvédi Kamara szabályai lehetőséget teremtenek arra is, hogy az ügyvédi ellenjegyzéshez kötött szerződések aláírása akár az ügyfél otthonában is megtörténhessen: ez az úgynevezett távelőttemezés, amikor az ügyvéd videóhívás keretein belül győződik meg arról, hogy az aláírás valóban az ügyféltől származik.
Abban az esetben, ha a jogi tanácsadás online ügyvédi ellenjegyzéshez kötött jogügylethez kapcsolódik, a hívás a távazonosítással és az ügyfélnek a beleegyező nyilatkozatával kezdődik, amivel az ügyfél hozzájárul a beszélgetés rögzítéséhez. Ezután minden azonosításhoz felhasznált okmányát az adatokat tartalmazó oldalával a megfelelően megvilágított kamerába felmutatja azok jó láthatósága és olvashatósága érdekében. A távazonosítás során az okmányt úgy kell a kamerába bemutatni, hogy a biztonsági elem egyértelműen felismerhető legyen rajta (az okmányon található hologramon jól láthatóan megtörjön a fény).
Amennyiben mindez nem sikerül – rossz internetkapcsolat esetén például – az egész távazonosítási folyamatot meg kell ismételni. Az ügyfélnek úgy szükséges a jól megvilágított kamerába néznie, hogy az ügyvéd meggyőződhessen arról, hogy az okmányon szereplő személy és a kamera előtt ülő ügyfél személye valóban megegyezik-e. Az ügyvédnek a hívás teljes kép- és hanganyagát kötelező rögzítenie, amit az azonosított adatainak kezelésének idejéig meg kell őriznie.
Az okirat tartalmának egyeztetése, a felek azonosítása és az irat általuk történő elfogadása is online módon jön létre, vagyis a személyes megjelenés ilyenkor nem szükséges. A valamennyi fél által aláírt okiratot (illetve, az adott ügytípushoz kapcsolódó egyéb iratokat) postán szükséges visszaküldeni az ügyvédi irodába, ahol az aláírások ellenőrzését követően látjuk el az iratokat ügyvédi ellenjegyzéssel. Az így megszerkesztett okiratokat az ügyfeleink postai úton kapják kézhez. Minderről bővebben ITT OLVASHATSZ hasznos információkat.
Irodánk egyik fő szakterülete a munkajog. Mind a munkáltatói, mind a munkavállalói oldalról felmerülő kérdések megválaszolásában komplex segítséget tudunk nyújtani: jogi tanácsadás online többek között a munkaviszony létesítésében, módosításában, megszüntetésében és az ezeken túl felmerülő jogi kérdésekben is. Utóbbiak közé sorolható például a szabadság kiadásával kapcsolatos kérdések, a munkaszerződések értelmezése, vagy akár tanulmányi szerződéssel, illetve versenytilalmi megállapodásokkal kapcsolatos tanácsadás.
Gazdasági társaságok számára olyan jogi képviseletet biztosítunk, amelynek köszönhetően ügyfeleink a céljaiknak leginkább megfelelő jogi környezetben végezhetik tevékenységüket. Legyen szó cégalapításáról, működő gazdasági társaságok belső szabályainak vagy egyéb iratainak módosításáról, társasági formaváltásról, egyesülésről, szétválásról, beolvadásról vagy összeolvadásról, irodánk készséggel áll az ügyfelek rendelkezésére. A társaság belső működési szabályainak egyeztetése, az okiratok ügyvédi ellenjegyzése és az iratok illetékes hatósághoz történő elküldése is személyes találkozás nélkül történik: a papíralapú okiratok ügyfél általi postázása ebben az esetben is elengedhetetlen. Ezt követően az adott ügytípustól függ, hogy azt személyesen vagy online formában tudjuk a hatóságokhoz benyújtani – cégeljárások esetében például a jogi képviselők számára kötelező az online ügyintézés.
A jogi tanácsadás online kiterjed az ingatlanpiachoz kapcsolódó jogi ügyletekre. Irodánk célja, hogy az általunk megszerkesztett tulajdonátruházást eredményező szerződések tartalma ne csak a jogszabályoknak, hanem a pénzintézetek számára is elfogadhatók legyenek. Az okiratok elkészítésén túl számíthatsz ránk illetékoptimalizálással kapcsolatos kérdések megválaszolásában, az ingatlan-nyilvántartási ügyintézés során, illetve mind az eladó, mind a vevő részére történő tanácsadásban is. Az online ügyintézésnek nem feltétele a személyes találkozás a felek között, az igények egyeztetése, a szerződés véglegesítése és aláírása interneten keresztül, ügyvéd jelenlétében is lebonyolítható.
Fordulj bizalommal a Dr. Andirkó Ügyvédi Irodához
gyors, komplex, hatékony és költségkímélő jogi megoldásokért.
Ezt a honlapot a Debreceni Ügyvédi Kamarában bejegyzett Dr. Andirkó Ügyvédi Iroda tartja fenn az ügyvédekre vonatkozó jogszabályok és belső szabályzatok szerint, melyek az ügyféljogokra vonatkozó tájékoztatással együtt a http://magyarugyvedikamara.hu honlapon találhatóak. A honlapon található információk és bejegyzések tájékoztatási célt szolgálnak, és nem minősülnek jogi tanácsadásnak. Az iroda a honlapon megjelent információk felhasználásából eredő kárért felelősséget nem vállal.
A honlapon megjelentek a Dr. Andirkó Ügyvédi Iroda szellemi termékei, melyek saját egyéni-eredeti jelleggel bírnak, ezért a tartalmak más platformon történő megjelenítése – ide nem értve a honlap vagy bármely bejegyzés teljes terjedelemben linkeléssel, illetve ajánlással a Facebook, Instagram, valamint LinkedIn felületeken történő megosztását – csak a szerző írásos engedélyével, és a forrás megjelölésével lehetséges.
Az oldal helyes működéséhez elengedhetetlen bizonyos cookie-k használata. Továbbá statisztikai, marketing mérési és hirdetési célból is használunk cookie-kat. Utóbbiak, akkor töltődnek be, ha a Rendben gombra kattint. A sütikről bővebb tájékoztatást a kapcsolódó adatkezelési tájékoztatóban olvashat.