Debrecen

Antall József u. 36., fsz. 1.

+36 20 445 8480

Hétfőtől-péntekig 8-17 között

Hétköznap: 8-17 óráig

Hétvégén irodánk zárva tart

Szakterületek

Jogi tanácsadás online
jogi tanácsadás online Skype-on

Jogi tanácsadás online, online ügyvéd

Napjaink felgyorsult világában szinte már magától értetődik, hogy teendőink nagy részét az interneten keresztül intézzük. Sok esetben ütközhetünk olyan jogi problémába, amelynél szükség lehet a gyors segítségre, de a személyes konzultáció az idő rövidsége vagy a távolság miatt nehezen megoldható. A jogi tanácsadás online azonban erre kínál megoldást: ügyvédi irodánk szolgáltatása keretében gyors, hasznos és kényelmes jogi segítséget kínál magányszemélyek és cégek részére egyaránt. Lépjen velünk kapcsolatba!

Jogi tanácsadás online: milyen esetekben érdemes igénybe venni

Melyek a szükséges technikai feltételek?

A jogi tanácsadás online természetesen nem történhet meg a szükséges technikai feltételek megléte nélkül. Az általunk nyújtott szolgáltatások igénybevételéhez szükséges egy erre alkalmas szoftver, valamint okostelefon vagy számítógépes webkamera is. Irodánkkal elsősorban Skype-on keresztül igénybe veheti igénybe online jogi konzultációs vagy távellenjegyzési szolgáltatásunkat. Vegye fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink egyikén, ahol egy rövid egyeztetést követően megtaláljuk az Ön számára legkedvezőbb, személyes jelenlét nélküli kapcsolattartási megoldást!

jogi tanácsadás online cégalapításhoz

Dr. Andirkó Ügyvédi Iroda jogi tanácsadás online

Személyes adatok ellenőrzése: távazonosítás

A Magyar Ügyvédi Kamara szabályai lehetőséget teremtenek arra is, hogy az ügyvédi ellenjegyzéshez kötött szerződések aláírása akár az ügyfél otthonában is megtörténhessen: ez az úgynevezett távelőttemezés, amikor az ügyvéd videóhívás keretein belül győződik meg arról, hogy az aláírás valóban az ügyféltől származik.

Abban az esetben, ha a jogi tanácsadás online ügyvédi ellenjegyzéshez kötött jogügylethez kapcsolódik, a hívás a távazonosítással, egészen pontosan az ügyfélnek a beleegyező nyilatkozatával kezdődik, amivel az ügyfél hozzájárul a beszélgetés rögzítéséhez. Ezután minden azonosításhoz felhasznált okmányát az adatokat tartalmazó oldalával a megfelelően megvilágított kamerába felmutatja azok jó láthatósága és olvashatósága érdekében. A távazonosítás során az okmányt úgy kell a kamerába bemutatni, hogy a biztonsági elem egyértelműen felismerhető legyen rajta (az okmányon található hologramon jól láthatóan megtörjön a fény).

Amennyiben mindez nem sikerül – rossz internetkapcsolat esetén például – az egész távazonosítási folyamatot meg kell ismételni. Az ügyfélnek úgy szükséges a jól megvilágított kamerába néznie, hogy az ügyvéd meggyőződhessen arról, hogy az okmányon szereplő személy és a kamera előtt ülő ügyfél személye valóban megegyezik-e. Az ügyvédnek a hívás teljes kép- és hanganyagát kötelező rögzítenie, amit az azonosított adatainak kezelésének idejéig meg kell őriznie.

Jogi tanácsadás online: hogyan történik az ügyvédi ellenjegyzés?

Az okirat tartalmának egyeztetése, a felek azonosítása és az irat általuk történő elfogadása is online módon jön létre, vagyis a személyes megjelenés ilyenkor nem szükséges. A valamennyi fél által aláírt okiratot (illetve, az adott ügytípushoz kapcsolódó egyéb iratokat) postán szükséges visszaküldeni az ügyvédi irodába, ahol az aláírások ellenőrzését követően látjuk el az iratokat ügyvédi ellenjegyzéssel. Az így megszerkesztett okiratokat az ügyfeleink postai úton kapják kézhez. Minderről bővebben ITT OLVASHAT hasznos információkat.

Jogi tanácsadás online: szakterületeink

Peres és peren kívüli képviselet, okiratszerkesztés

A gazdasági társaságoknak és a magánszemélyeknek egyaránt szükségük lehet jogi képviseletre bíróság előtt és azon kívül is. Irodánk minden esetben arra törekszik, hogy ügyfeleink elkerüljék a bírósági utat és hatékony megoldást találjunk a felmerülő jogügyletre. Természetesen, ha a bíróságnak kell döntést hoznia, ellátjuk a jogi képviseletet, legyen szó első- vagy másodfokú, Kúria előtti vagy végrehajtási eljárásról. Miután a Polgári perrendtartásról szóló törvényben foglalt szabályok lehetőséget biztosítanak az elektronikus kapcsolattartásra, így ügyfeleinkkel lehetőség van online is tartani a kapcsolatot. Vagyis az ügyvédi meghatalmazás és a megbízási szerződés online módon történő elkészítése után igény szerint az interneten keresztül is lebonyolítható az egyeztetés, illetve az okiratok véglegesítése.

Jogi tanácsadás online: munkajog

Irodánk egyik fő szakterülete a munkajog. Mind a munkáltatói, mind a munkavállalói oldalról felmerülő kérdések megválaszolásában komplex segítséget tudunk nyújtani: jogi tanácsadás online többek között a munkaviszony létesítésében, módosításában, megszüntetésében és az ezeken túl felmerülő jogi kérdésekben is. Utóbbiak közé sorolható például a munkaviszony tartalmának megváltoztatása, a munkaszerződések értelmezése, vagy akár tanulmányi szerződéssel, illetve versenytilalmi megállapodásokkal kapcsolatos tanácsadás.

Cégalapítás, cégmódosítás

Gazdasági társaságok számára olyan jogi képviseletet biztosítunk, amelynek köszönhetően ügyfeleink a céljaiknak leginkább megfelelő jogi környezetben végezhetik tevékenységüket. Legyen szó cégalapításáról, működő gazdasági társaságok belső szabályainak vagy egyéb iratainak módosításáról, társasági formaváltásról, egyesülésről, szétválásról, beolvadásról vagy összeolvadásról, irodánk készséggel áll az ügyfelek rendelkezésére. A társaság belső működési szabályainak egyeztetése, az okiratok ügyvédi ellenjegyzése és az iratok illetékes hatósághoz történő elküldése is személyes találkozás nélkül történik: a papíralapú okiratok ügyfél általi postázása ebben az esetben is elengedhetetlen. Ezt követően az adott ügytípustól függ, hogy azt személyesen vagy online formában tudjuk a hatóságokhoz benyújtani – cégeljárások esetében például a jogi képviselők számára kötelező az online ügyintézés.

Ingatlan adásvételi szerződés

A jogi tanácsadás online kiterjed az ingatlanpiachoz kapcsolódó jogi ügyletekre. Irodánk célja, hogy az általunk megszerkesztett tulajdonátruházást eredményező szerződések tartalma ne csak a jogszabályoknak, hanem a pénzintézetek számára is elfogadhatók legyenek. Az okiratok elkészítésén túl számíthat ránk illetékoptimalizálással kapcsolatos kérdések megválaszolásában, az ingatlan-nyilvántartási ügyintézés során, valamint mind az eladó, mind a vevő részére történő tanácsadásban is. Az online ügyintézésnek nem feltétele a személyes találkozás a felek között, az igények egyeztetése, a szerződés véglegesítése és aláírása interneten keresztül, ügyvéd jelenlétében is lebonyolítható.

Forduljon bizalommal a Dr. Andirkó Ügyvédi Irodához gyors, komplex, hatékony és költségkímélő jogi megoldásokért.