Debrecen

Antall József u. 36., fsz. 1.

+36 20 445 8480

Hétfőtől-péntekig 8-17 között

Hétköznap: 8-17 óráig

Hétvégén irodánk zárva tart

Szakterületek

Munkaügyi audit cégeknek
munkaügyi audit cégeknek

Munkaügyi audit cégeknek

A Munka Törvénykönyve 2023 elején hatályba lépett módosítása olyan változásokat hozott, amelyet minden munkáltatónak át kell ültetnie a gyakorlatba. Bevezetésre kerültek többek között új szabadságtípusok, változott a munkáltató általi kötelező tájékoztató tartalma, illetve kiegészültek a munkáltatói felmondás esetén történő indokolási kötelezettség esetei. Vedd igénybe munkaügyi audit szolgáltatásunkat, hogy céged jogszerűen járjon el minden esetben!

Munkaügyi audit: miért érdemes elvégezni?

Ahhoz, hogy a céged

naprakész munkaügyi dokumentumcsomagot kell alkalmaznia. Ha

érdemes a vállalatnál alkalmazott munkaügyi folyamatokat ügyvéddel felülvizsgáltatni.

Ennek érdekében hoztuk létre – cégjogi szolgáltatásaink mellett – irodánk Munkaügyi Audit szolgáltatását. Ennek kifejezett célja, hogy a munkajogi dokumentáció átvilágítását követően naprakésszé tegyük az iratokat, fejlesztési terv alapján javítsunk a hibás folyamatokon, tanácsadással segítsünk ezek gyakorlati alkalmazásában és ezzel végső soron biztonságossá tegyük a céged foglalkoztatási rendszerét.

Jogi audit szolgáltatás: erre számíthatsz

jogi audit

A munkaügyi audit lépései

#1 FELMÉRÉS KITÖLTÉSE. Az audit megkezdése előtt meg kell ismernünk vállalkozásod jelenlegi munkaügyi folyamatait. Ehhez küldünk egy online kérdőívet, amit kérünk, hogy tölts ki – nem lesz túl hosszú és megterhelő, de szükség van a válaszaidra ahhoz, hogy megkezdhessük a munkát. A kérdőív kitöltése ingyenes, és nem jelent semmilyen elköteleződést.

#2 ÁRAJÁNLAT. Ahhoz, hogy árajánlatot tudjunk adni, meg kell ismernünk az előttünk álló feladatokat és a várható munkamennyiséget – ez a másik oka, amiért szükség van a felmérés kitöltésére.

#3 ELEMZÉS. A kérdőív, az átadott iratok és a kapott információk alapján átvilágítjuk a cégednél alkalmazott munkajogi megoldásokat.

#4 ÉRTÉKELÉS. A jogszabályi előírások és a kialakult joggyakorlat figyelembevételével kiértékeljük a vállalkozásodat, és meghatározunk egy fejlesztési tervet.

#5 KONZULTÁCIÓ. A megrendeléstől számítva legkésőbb két héten belül elkészítjük a szükséges dokumentációs csomagot, és egy körülbelül egy órás személyes vagy online konzultáció során ismertetjük az audit eredményét. Átadjuk a fejlesztési tervet és javaslatot teszünk a további lépésekre vonatkozóan. Ezt követően segítséget nyújtunk a gyakorlati alkalmazáshoz.

#6 UTÁNKÖVETÉS. Az audit elvégzését követő három hónapon belül egy ingyenes, fél órás konzultációt biztosítunk, ha a megvalósítással kapcsolatban kérdéseid merülnének fel.