Debrecen
Antall József u. 36., fsz. 1.
+36 20 445 8480
Hétfőtől-péntekig 8-17 között
Hétköznap: 8-17 óráig
Hétvégén irodánk zárva tart
Antall József u. 36., fsz. 1.
Hétfőtől-péntekig 8-17 között
Hétvégén irodánk zárva tart
A Munka Törvénykönyve 2023 elején hatályba lépett módosítása olyan változásokat hozott, amelyet minden munkáltatónak át kell ültetnie a gyakorlatba. Bevezetésre kerültek többek között új szabadságtípusok, változott a munkáltató általi kötelező tájékoztató tartalma, illetve kiegészültek a munkáltatói felmondás esetén történő indokolási kötelezettség esetei. Vedd igénybe munkaügyi audit szolgáltatásunkat, hogy céged jogszerűen járjon el minden esetben!
Ahhoz, hogy a céged
naprakész munkaügyi dokumentumcsomagot kell alkalmaznia. Ha
érdemes a vállalatnál alkalmazott munkaügyi folyamatokat ügyvéddel felülvizsgáltatni.
Ennek érdekében hoztuk létre – cégjogi szolgáltatásaink mellett – irodánk Munkaügyi Audit szolgáltatását. Ennek kifejezett célja, hogy a munkajogi dokumentáció átvilágítását követően naprakésszé tegyük az iratokat, fejlesztési terv alapján javítsunk a hibás folyamatokon, tanácsadással segítsünk ezek gyakorlati alkalmazásában és ezzel végső soron biztonságossá tegyük a céged foglalkoztatási rendszerét.
#1 FELMÉRÉS KITÖLTÉSE. Az audit megkezdése előtt meg kell ismernünk vállalkozásod jelenlegi munkaügyi folyamatait. Ehhez küldünk egy online kérdőívet, amit kérünk, hogy tölts ki – nem lesz túl hosszú és megterhelő, de szükség van a válaszaidra ahhoz, hogy megkezdhessük a munkát. A kérdőív kitöltése ingyenes, és nem jelent semmilyen elköteleződést.
#2 ÁRAJÁNLAT. Ahhoz, hogy árajánlatot tudjunk adni, meg kell ismernünk az előttünk álló feladatokat és a várható munkamennyiséget – ez a másik oka, amiért szükség van a felmérés kitöltésére.
#3 ELEMZÉS. A kérdőív, az átadott iratok és a kapott információk alapján átvilágítjuk a cégednél alkalmazott munkajogi megoldásokat.
#4 ÉRTÉKELÉS. A jogszabályi előírások és a kialakult joggyakorlat figyelembevételével kiértékeljük a vállalkozásodat, és meghatározunk egy fejlesztési tervet.
#5 KONZULTÁCIÓ. A megrendeléstől számítva legkésőbb két héten belül elkészítjük a szükséges dokumentációs csomagot, és egy körülbelül egy órás személyes vagy online konzultáció során ismertetjük az audit eredményét. Átadjuk a fejlesztési tervet és javaslatot teszünk a további lépésekre vonatkozóan. Ezt követően segítséget nyújtunk a gyakorlati alkalmazáshoz.
#6 UTÁNKÖVETÉS. Az audit elvégzését követő három hónapon belül egy ingyenes, fél órás konzultációt biztosítunk, ha a megvalósítással kapcsolatban kérdéseid merülnének fel.
Fordulj bizalommal a Dr. Andirkó Ügyvédi Irodához
gyors, komplex, hatékony és költségkímélő jogi megoldásokért.
Ezt a honlapot a Debreceni Ügyvédi Kamarában bejegyzett Dr. Andirkó Ügyvédi Iroda tartja fenn az ügyvédekre vonatkozó jogszabályok és belső szabályzatok szerint, melyek az ügyféljogokra vonatkozó tájékoztatással együtt a http://magyarugyvedikamara.hu honlapon találhatóak. A honlapon található információk és bejegyzések tájékoztatási célt szolgálnak, és nem minősülnek jogi tanácsadásnak. Az iroda a honlapon megjelent információk felhasználásából eredő kárért felelősséget nem vállal.
A honlapon megjelentek a Dr. Andirkó Ügyvédi Iroda szellemi termékei, melyek saját egyéni-eredeti jelleggel bírnak, ezért a tartalmak más platformon történő megjelenítése – ide nem értve a honlap vagy bármely bejegyzés teljes terjedelemben linkeléssel, illetve ajánlással a Facebook, Instagram, valamint LinkedIn felületeken történő megosztását – csak a szerző írásos engedélyével, és a forrás megjelölésével lehetséges.
Az oldal helyes működéséhez elengedhetetlen bizonyos cookie-k használata. Továbbá statisztikai, marketing mérési és hirdetési célból is használunk cookie-kat. Utóbbiak, akkor töltődnek be, ha a Rendben gombra kattint. A sütikről bővebb tájékoztatást a kapcsolódó adatkezelési tájékoztatóban olvashat.